Često postavljana pitanja i odgovori | Green Deal Skip to main content
x

Često postavljana pitanja i odgovori

center
Off

Prilikom odabira odgovarajućeg proizvoda, možete uneti željeni broj komada pomoću +/- dugmadi, a zatim proizvod možete staviti u korpu klikom na dugme: "Dodaj u korpu". Sistem će vas voditi kroz proces naručivanja. Ovde možete izabrati način isporuke i plaćanja. Konačnu potvrdu možete poslati klikom na dugme "Slažem se sa uslovima i pravilima kupovine". Nakon naručivanja, dobićete automatski e-mail o pristizanju narudžbine. Istovremeno, naši zaposleni će ga takođe primiti i započeće s procesom obrade.
Obrada narudžbina se vrši radnim danima (ponedeljak - petak), redosledom pristizanja. Narudžbine koje su podnete nakon radnog vremena, vikendom ili praznikom biće obrađene prvog narednog radnog dana.

Kako se izvodi proces kupovine?

Da, na našem veb sajtu uvek prikazujemo trenutne cene, i možete kupiti ili naručiti po garantovanim cenama.

Da li su sve cene na sajtu redovno ažurirane?
  • Pre slanja paketa, možete izmeniti narudžbinu bez dodatnih troškova (slanje paketa podrazumeva predaju paketa našoj ugovorenoj kurirskoj službi radi sledeće dnevne dostave, što se obično dešava 1-2 radna dana nakon podnošenja narudžbine).
  • Nakon slanja paketa, takođe možete izmeniti narudžbinu, ali uz dodatne troškove. U ovom slučaju, bez obzira da li nam obaveštavate pre ili posle preuzimanja paketa, dostava će se već dogoditi, pa će troškove zamene snositi Kupac.
  •  Molimo vas da nas što pre obavestite o vašoj nameri za izmenu ili otkazivanje putem bilo koje dostupne kontakt informacije kako biste izbegli dodatne troškove.
Koje su opcije za izmenu narudžbine?
  • Pre isporuke, možete otkazati narudžbinu bez dodatnih troškova.
  • Nakon isporuke, takođe možete otkazati narudžbinu, ali uz dodatne troškove. Ukoliko ste već preuzeli proizvod, možete ostvariti pravo na odustajanje, ali u ovom slučaju troškovi povratka proizvoda biće na vama.
  • Molimo vas da nas što pre obavestite o vašoj nameri za izmenu ili otkazivanje putem bilo koje dostupne kontakt informacije kako biste izbegli dodatne troškove.
Koje su opcije za otkazivanje narudžbine?

Nažalost, takve situacije se mogu dogoditi. U tim slučajevima, ne treba prihvatiti paket, već treba odmah napraviti zapisnik o oštećenju zajedno s kurirom na licu mesta. Nažalost, ne možemo garantovati za sadržaj oštećenog paketa, jer možemo pratiti samo do trenutka slanja. Uvek se trudimo da proizvode pažljivo spakujemo na najsigurniji način tokom pripreme za dostavu. Molimo vas da uvek otvorite paket prilikom preuzimanja, proverite poručene proizvode i, ukoliko primetite bilo kakvo odstupanje u količini ili kvalitetu, odmah napravite zapisnik o tome sa kurirom. U suprotnom, nažalost, nećemo biti u mogućnosti da prihvatimo dalje reklamacije, kako po pitanju kvaliteta, tako i po pitanju količine.

Šta da radim ako paket stigne oštećen?

Isporuka se vrši u roku od 2 do 5 dana. Više informacija o isporuci možete pročitati na stranici: detalji o isporuci.

Vreme i troškovi dostave

Ukoliko posedujete kupon sa popustom, možete ga uneti u meniju za korpu, u polje "Kupon kod", a zatim ga aktivirati klikom na dugme "Primeni kupon". Ako unesete važeći kupon kod, popust će automatski biti oduzet od vrednosti proizvoda u korpi.

Kako da iskoristim kupon za popust?

Brza isporuka kvalitetne stočne hrane vrši se na teritoriji cele Vojvodine, po fabričkim cenama. Minimalna količina za poručivanje je 500 kg. Za sve dalje informacije kontaktirajte nas, stojimo Vam na raspolaganju: info@greendeal.co.rs

Da li vršite isporuku stočne hrane?